Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Dgn Kak Ngan Ilah
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Dgn Kak Ngan Ilah



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 27-Aug-2007 12:00
ratatouille
Hari ni kita org saja amik cuti sebab nak bawak si kecik ni pi tengok movie.. Agak-agaknya apalah yg jadi yer.. $-) Eisya ni bukannya mudah nak dikawal. Nak pulak kat tempat org ramai nih. Sebelum bertolak, kita org teringat si Ain kat Kota Damansara. Dia ni tengah menganggur sementara masuk belajar balik. So baik kita org tepon ajak dia sekali. Dah tepon tu, dia pun ok je.. Dah gerak, dlm 5 minit, Abang Rani (ayah si Ain) call balik. Dia suruh bawak yg lain2 sekali. Rupa2nya Ilah dgn Kak Cik ponteng sekolah.. Ayah dgn mak dia org pun tak keja rupanya. Kita org bawak je. Lagipun mak dia org yg kasi 5 tiket free kat kita org. LOL
Kita org pi tengok citer Ratatouille sebab Eisya memang suka tikus nih. Wayang start kul 1.45 ptg. Ramai budak2 baya Eisya masa tu. Masuk je si Eisya ni dah excited dah. Maklumlah tak penah tengok skrin tv besar macam kat dlm panggung tu. Lepas pakaikan dia baju panas, dia duduk sambil pegang pop corn. Mata memang tak lepas dr skrin tu. Tapi tangannya tak berenti dr sumbat popcorn dlm mulut dia. Haiii.. macam biasa buat je.. Bila nampak je si Remy (watak utama Ratatouille), terus dia bising2.. Tu tu tu.. katanya sambil tunjuk kat tikus tu.. pas tu bising la dia buat citer dia sendiri... aduhhh.. minah ni memang kaki bercerita.. tapi dlm bahasa dia la.. Tapi tak lama lepas tu dia mintak susu.. Kena la pangku dia supaya dia dapat menyusu dgn selesa.. Sedar2 lepas tu rupanya dia dah tido hehe.. dia terjaga pun dlm 5 minit terakhir cerita.. Dia bangun je bising la balik panggung tu.. macam2 dia tanya.. bila ada suspend2 sikit, hantu katanya.. bila muzik berenti, habis katanya.. Tapi mungkin lepas ni blh bawak lagi dia.. dia pun seronok bukan main walaupun hanya sempat menonton dlm 10-15 minit sahaja.. :horay:

© Pidgin Technologies Ltd. 2016